Kotimaisemissa ♥

30.7.2015







 Olen ollut siis tämän viikon lomalla, kun pidin kesäkuussa vain kolme viikkoa lomaa. Niinpä olinkin sitten tänään päivän äidin apuna. Aamusta vein äidin ensin kampaajalle kirkonkylään. Sillä aikaa, kun äiti oli hemmoteltavana kampaajan tuolissa, minä siivosin äidin asunnon. Ennenkuin hain äidin kotiin, ehdin vähän käydä kameran kanssa kävelyllä kotikylällä ♥ Jännää miten jotkut asiat, kuten jotkut puut tai kivet ovat vuosien myötä muuttaneet kokoaan. Muistan yhdenkin lapsuuden iiiison kiven. Nyt se oli kutistunut ihan valtavasti, hih... Olen iloinen, että äiti saa asua vielä eläkepäivilläänkin tuolla kotimaisemissaan ja seurata, kuinka veljeni jatkaa hänen ja isän jalanjäljissä kotitilan pitoa.








Mukavia kesäpäiviä kaikille lukijoille ja tervetuloa mukaan kaikki uudet lukijat ♥


20 kommenttia:

  1. Onpa komeat maalaismaisemat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomen maalaismaisemat on komeita ja rakkaita ♥

      Poista
  2. Kylläpä on niin viimeisen päälle herkut maisemat, ettei paremmasta väliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä. Kotitilan peltoja ja velipojan syysvehnät noissa muutamassa kuvassa. ...ja mun kotitalo ♥ Siellä mä oon nukkunut noiden suurien vaahteroiden alla vaunuissa vauvana, hih...

      Poista
  3. Kauniita luontokuvia <3

    VastaaPoista
  4. Kauniit maalaismaisemat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tulee usein mieleen tälläisiä maisemia katsellessa laulun sanat: "Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän, kuinka onnellinen voikaan olla hän, joka täällä asustaa". ♥

      Poista
  5. Onpa ihanan näköistä! <3 Itse olen syntynyt ja elänyt lapsuuteni Helsingin betoniviidakossa ja tuollainen kuvissasi näkyvä maisema on melkein epätodellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täydellinen kaupungin vastakohta, peltoja silmän kantamattomiin, hiljainen kylätie, linnun laulu = minun lapsuuden maisemani ♥

      Poista
  6. Niin kauniit kesäiset kuvat ♥ Mukavaa lomaa ja leppoisia elokuun päiviä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos P ja leppoisia elokuun päiviä Sinullekin ♥

      Poista
  7. Ihania maisemia ja ihana vanha talo. Maaseutu on ihan parasta! Hyvää loppulomaa ja viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja ♥ Talo on mun lapsuudenkotini, äidin kotitila ♥ Se on rakennettu 1800-luvun alkupuolella ja ollut siitä asti sukumme hallussa. Veljeni asustaa siinä nykyisin ja pitää kotitilaani yhdessä avovaimonsa kanssa. Hyvää viikonloppua Sinullekin ♥

      Poista
  8. Aivan ihania maalaismaisemia <3 Tuolla tuntuu että rentoutuu jopelkästään noista maisemista ja järjestit äitillesi kivan yllätyksen!! :) Lupsakkaa sunnuntai päivää my friend <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja ♥ Kyllä siellä on kaunista ja sinne mennessä on aina hyvä olla ♥

      Poista
  9. <3 onnea nelkytplus blogit yhteisöstä ja upeaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei muuten lämpimästi tervetuloa myös minun blogin lukijaksi ;) <3 Kivaa päivää <3

      Poista

Kommenttilaatikkoni on avoin kaikille kommenteille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin!

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian!

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan